יום שישי, 22 בפברואר 2013

קודים לאיקרים

יש משחק ממש טוב שנקרא איקרים, המשחק הזה הוא בעצם מלחמות עם צבאות וזה אחד המשחקים הנחמדים יותר שאני מכיר,.עכשיו בדיוק אני מעדכן מלא קודים שיעזרו לכם להשיג הרבה מקורות כמו עצים או זהב וכל מני כאלה קודים למשחק איקרים  2013, אז תרגישו חופשי לנסות את הקודים לאיקרים האלו ולעדכן אם הם עובדים!

רשימה של קודים לאיקרים שעובדים להורדה:


  • 1000 עצים - tolpt
  • 1000 גופרית - ozozoooz
  • 1000 יין - oxooxx
  • 1000 שיש - ddososod
  • 1000 קריסטל - oyoyooy
  • בונה מבנים תוך 10 שניות - eerlopooiu
  • מיצר סוג יחידה תוך - 10 שניות - pihhhghgf
  • הגנת אלים לתציד ואתה יכול לתקוף - 84nnnc

אם יש לכם עוד קודים לאיקרים אז  לשלוח לי הודעה למייל האישי שלי בבלוג ואני יוסיף אותם לפוסט הזה...חשוב מאוד לציין לאיזה משחק בדיוק ואיזה קודים ומתי הפעם האחרונה שניסיתם להשתמש בקודים לאיקרים האלו!
בשביל להיכנס למשחק איקרים תלחצו על הכתובת הזאת



11 תגובות: